zaterdag, augustus 11, 2012

Ik ga op reis en ik neem mee...

Je kent misschien nog dit spelletje van in de jeugdbeweging om een zo lang mogelijke reeks te onthouden.
Maar sinds vorig jaar neem ik altijd wel wat hobbymateriaal mee op reis, weliswaar in beperkte mate, omdat we meestal met het vliegtuig op weg gaan en ook rondtoeren in het land.
Dus ik ga op reis en ik neem mee:
* Een klein snijmatje
* Een groen doosje met diverse kleuren Copic markers
* Een wit doosje met stempelafdrukjes en de huidskleuren
Dus in totaal goed voor zo'n 23 stiftjes (veel meer pasten er niet in mijn doosje).  En in mijn haast had ik ook niet mijn favoriete huidskleuren mee, met als gevolg dat de figuurtjes een iets bruiner tintje hebben... 
Ik had een grote voorraad stempelafdrukjes mee, uitgerekend kon ik zo'n 4 afdrukjes per dag kleuren met het aantal dat ik meehad.  Het waren vooral verkleinde Magnoliakes, een paar van Wild Rose en zo voort.
Maar uiteindelijk is er van kleuren niet veel in huis gekomen.  Soms wel een klein beetje in de luchthavens als we moesten wachten op de vluchten (vooral de eerste dag in Parijs...) maar voor de rest is het er niet van gekomen tijdens de reis.  Soms was er wel tijd, maar was ik dan te moe om er nog aan te beginnen...
Dit is dus mijn "oogst" van een maandje op reis.  Dus VER onder het gemiddelde van 4 per dag die ik kon halen.
Nog een close-upje van mijn kleurresultaten, en binnenkort ga ik deze wel verwerken tot kaartjes, die komen nu in mijn doosje met gekleurde stempeltjes terecht!

Geen opmerkingen: