woensdag, maart 21, 2012

PRE-ORDER Wild Rose Studio **DEADLINE ZONDAG 25 maart**

Wild Rose heeft net weer een paar prachtige stempels uit. De ene reeks is over Bella, het olifantje, en de andere reeks is Annabelle, een meid met een reuzehoed die graag in de tuin vertoeft. Ik heb alvast de afbeelding van mijn twee favorieten uit beide collecties hier gezet.

Je kan ze allemaal zien op hun website: http://www.wildrosestudio.co.uk/collections/whats-new

Als je deze stempels (of eventueel oudere) of papieren wil bestellen, dan kan dat! Voor ik ze bij de producent bestel, kun je nu al je setje reserveren voor 5.25€ i.p.v. 5.75€.

Stuur me gewoon een mailtje op creanijn @ gmail.com en vermeld de EXACTE titel zoals op de website.

De deadline voor deze bestellingen is komende zondag 25 maart, zodat ik in de week daarna de bestelling kan uitvoeren.

Geen opmerkingen: