donderdag, april 01, 2010

Konijnenupdate 2: SPEEDY

Sinds kort heeft Speedy een nieuw favoriete plekje! Nu, de laatste tijd zit hij ook veel in het "ziekenmandje" waar Brownie en Sugar in gezeten hebben toen ze ziek waren, ik denk dat hij zijn vriendjes ook een beetje mist. Maar ik heb zo'n karretje met mijn scrapmateriaal die ik makkelijk weg kan zetten als het nodig is, en nu ik de laatste dagen bezig ben met scrappen en organiseren en zo zijn er een paar dozen van het karretje weg, en voilà, kijk zelf maar wie mijn karretje nu ingepikt heeft!

En dit vind ik een prachtig portretje van onze grote lieveling, hij lag toen in het mandje met Sugar... Volgens mij is hij echt wel een hond in konijnenlijf, zo aanhankelijk en zo lief. Hij reageert op zijn naam, is nu altijd zo ondeugend om half in de frigo te kruipen als die open gaat in de hoop van wat lekkers te krijgen. Maar ach, je kan er niet kwaad op zijn, enkel heel veel liefde en lachen!En als meneer soms geen zin heeft om naar binnen te komen wanneer hij zou moeten, kan het zijn dat hij buiten zit als het goed regent, met een serieus waterkieken als resultaat! Ik vind het megagrappig om hem zo als punker te zien!!!

Geen opmerkingen: