zaterdag, september 20, 2008

Draaien aan een wieletje

Zo, gisteren heb ik de laatste hand gelegd aan mijn voorbeeldje voor we workshop van komende vrijdag. Het is een leuk interactief project waar je heel wat foto's op kan verwerken. Op mijn voorbeeld zijn er maar liefst 16 foto's verwerkt. De workshop kost 15€, papier is vrij te kiezen én er zijn nog plaatsen vrij!!! Je moet maar even kijken op mijn website om je in te schrijven als je interesse hebt.
Geniet even mee van mijn voorbeeldje:

DE LAYOUT


DE EXTRA FOTO'S LINKS



DE EXTRA FOTO'S RECHTS



HET SYSTEEM MET DE BEWEGENDE PIJL



Wie weet tot vrijdag!

2 opmerkingen:

sollie zei

Waw, dat ziet er leuk uit!! Kan jammergenoeg niet komen.
groetjes Isolde

Anoniem zei

Het ziet er hardstikke leuk uit. Bedankt dat je op mijn blog een berichtje achterliet en je bent toegevoegd aan het lijstje voor de blog rak. Suc6.