zondag, september 14, 2008

Afgewerkte projectjes

In september en oktober ga ik in een dienstencentrum twee workshops verzorgen. En omdat ze dit weekend opendeur hadden met de voorstelling van de cursussen, heb ik vlug nog werk gemaakt van voorbeeldjes van wat we gaan maken! Voor mij een hele prestatie, want ik maak niet zoveel mini-projecten af... is niet echt mijn ding...mijn kast ligt nog vol onafgewerkte boekjes en toestanden van SAG...
Maar dus nu met foto's uit de restjesdoos (jaja, ook daar heb ik massa's overschot van) heb ik dus deze projecten gemaakt.

Voor september staat het uitvouwalbum op het programma. Dat is een klassieker, maar heeft altijd veel succes. De foto's zijn trouwens "dubbele", want toen ik een andere fotoservice wou uitproberen, bleken ze alleen blinkende foto's te hebben (en ik heb liever matte) en uiteindelijk kreeg ik na mijn klacht het geld terug én de foto's mocht ik houden. Dus maar lekker hiervoor gebruikt!


Zowel de voor- als de achterkant zijn met foto's versierd.
De voorkant is met de mooie kerk (en ook de journaling) en de achterkant diverse zichten van de stad.

En er was al iemand héél geïnteresseerd in het boekje...

Voor oktober hebben we een explosiebox voorzien, ik had nog een exemplaar van een scrapbookdag, maar die was een beetje te klein, dus maar een nieuwtje gemaakt. Op deze box heb ik diverse "afval"-foto's gebruikt, foto's die het dus niet gehaald hebben in het album. Ik maak er blijkbaar altijd veel meer af dan ik nodig heb, maar op die manier heb ik ze nu toch verwerkt. In totaal 24 foto's van de leukste momenten van onze Alaska-reis!



1 opmerking:

Anoniem zei

Ik vind ze alletwee heeeeeeeeeeeel leuk!!!niekolken