donderdag, februari 15, 2007

Valentijnslayout

Tijdens het bloggen zag ik dat heel wat scrappers een leuke layout gemaakt hadden voor hun man, dus heb ik dat ook maar gedaan. We zijn allebei niet echt Valentijn-vierders, maar ik vind een kleine attentie toch altijd fijn. Ik heb dan maar een mooie foto van Wim uitgezocht en naar het Kruidvat geweest om ze daar op groter formaat te laten afdrukken. Ik wist al meteen wat ik wou, dus dat scheelde weer tijd in het bedenken. Ik had de layout op een schildersezel in de woonkamer gezet, en van zodra Wim binnen zou komen, zou hij de layout zien. Ik vermoed wel dat hij het mooi vond, maar vrees dat hij er niet zo grondig naar gekeken heeft... want toen ik vroeg wat er opstond van tekst, wist hij het niet... Nu ja, ik heb er alleszins weer plezier aan beleefd! Ik had ook aperitiefhapjes klaargezet voor het eten, maar verder was het een dag als een ander... Tja, we zijn altijd lief tegen elkaar, en dat hoeft niet enkel op deze speciale geliefdendag...

Stickers zijn van Basic Grey, de letters "you" zijn overgetekend van een BG mini monogram vel, en "Sweet heart" hoe kan het ook anders is met de Cricut gemaakt. De hartjes zijn uit de Zeeman.

3 opmerkingen:

sollie zei

Fantastisch!!! Ik WIL ook een cricut!!!!! groetjes Isolde

ps: Ben je al langs geweest op mijn site?
http://sollie79.blogspot.com/

Anoniem zei

Ik lag vandaag ziek in bed bij mijn vriend thuis (griep) en weet je waarmee mijn vriend kwam binnenlopen?? Een CRICUT !!! Ik kan het niet geloven!! Ik had het helemaal niet verwacht!! Lief he!!!! Echt een schatje!!

sollie zei

Hihihi, 'k heb inderdaad wat inspiratie bij jou gezocht voor sommige LO's. Vooral die van het Grand Palace. groetjes Isolde