zondag, februari 18, 2007

Mijn opendeurdag

Gisteren was het de eerste keer dat ik een soort van "opendeurdag" had, of toch tenminste dat mensen de mogelijkheid hadden om niet tijdens workshops of zo te komen shoppen.
Ik wist absoluut niet wat ik mocht verwachten, dus had mijn hoop niet te hoog gelegd, dus al bij al was het toch een succesje. Ik had heel wat werk om alles mooi open te leggen. ik had een wandrek besteld om stickers en zo op te hangen, maar die was helaas nog niet binnen, dus moest ik me behelpen met hetgeen voorhanden was, namelijk de dressoirkast, tafel en behangtafel. Ik heb het niet echt meer opgeruimd, aangezien het volgend weekend scrapbookweekend is, en ik alles toch ook weer moet laten openstaan. Maar het is alvast weer gereorganiseerd, omdat we de tafel nodig hebben om aan te scrappen.
Maar zo zag het er dus gisteren uit:


Ben je er niet in geslaagd om te komen? Niet getreurd, dat kan volgende maand weer tijdens het weekend van 24 en 25 maart tijdens de Crop 'n Shop! (meer info op http://www.creanijn.be)

Geen opmerkingen: