zondag, februari 11, 2007

Het Thailandalbum

Zo een goed anderhalf jaar na datum is het album van Thailand eindelijk af, of toch alvast de layouts. Ik dacht al eerder dat ik er van af was, maar dat bleek niet zo te zijn. Ik was even uit het oog verloren dat ik nog een heleboel foto's had van vlinders en dieren, die ik op het einde wou scrappen. Maar nu is hij écht wel af, alleen moet hij nog ingebonden worden, maar dat zullen waarschijnlijk wel 2 volumes worden. Zo ziet mijn album er voorlopig uit: allemaal samen in een opbergdoos, klaar om aan het saaie inbindwerk te beginnen!

Helaas kan ik de layout van de vlinders niet tonen, omdat ik het als project voor het tijdschrift 1001Scrapbookideeën gemaakt, heb, maar de laatste layout kan ik wel tonen, en daar heb ik voor het eerst op gedoodeld!

2 opmerkingen:

sollie zei

Heel mooie LO. Ik vind de kleuren en papierkeuze zo schitterend. Doe zo verder hoor!! groetjes Isolde

Familie Kubben zei

Mooie LO Vickey!! Wat een werk he, zo'n album van een hele vakantie, ik weet er alles van ;) De doodles zijn erg mooi!