woensdag, november 02, 2011

Een kaartje met mijn nieuwste stempels!!!

Ik had gisteren na wat voorbereidende werkzaamheden voor de Kerst- en Creatiefbeurs, zin om te knutselen. Ik ben aan de slag gegaan met mijn Copic markers, en dit is mijn eerste kaartje geworden na de certificering. Ik heb voor mijn doen best wel veel materiaal gebruikt: pons, bloemen, pearlmaker, lint én uiteraard ook mijn eigen stempels om de kaart van een tekstje te voorzien!!!
Diny had me ook verteld dat het handig is om veel naar andere ingekleurde voorbeeldjes te kijken om leuke kleurcombinaties te weten te komen. Dus ik had een lijstje gemaakt met de gebruikte Copic stiften, maar dit blaadje is voor het ogenblik spoorloos... Mocht ik het alsnog terug vinden, dan komen de kleuren van dit voorbeeldje er zeker bij!!!

Dit kaartje is er ook eentje die je zal kunnen zien op de Kerst- en Creatiefbeurs, ter promotie van de stempels die ik daar zal verkopen.


En hier even het kindje in detail:


Ook in de bloem ben ik een beetje met de Pearlmaker aan de slag gegaan, om zo de meeldraadjes wat extra diepte te geven.
Bij het vorige berichtje zag je de hoop rubberen stempels, ondertussen heb ik er al een aantal ingepakt mét de Kling-on foam om ze te mounten!!!