woensdag, november 09, 2011

Bestel nu je kerstcadeau!!!

Wil je ook graag iets speciaals voor Kerstmis? Vraag dan een scrapbookmachine! Creanijn garandeert de laagste prijzen in het land. Deze machines kunnen voor de kerst geleverd worden, op voorwaarde dat ze voorradig zijn bij de groothandel.

Cricut Expression 2 = Adviesprijs: 525€
CREANIJN PRIJS: 393.75€

Cricut Imagine= Adviesprijs: 650€
CREANIJNPRIJS: 487.50€

Slice Elite = Adviesprijs: 184€
CREANIJN PRIJS: 138€


Cuttlebug V2 = Adviesprijs: 110€
CREANIJN PRIJS: 82.50€


Aarzel niet om me te contacteren op creanijn @ gmail.com (zonder spaties) voor de leveringsvoorwaarden.


Ook de cartridges, mallen en dergelijke zijn op bestelling te verkrijgen met kortingen tussen 5% en 25%!


En uiteraard zijn er ook cadeaubonnen

te koop in de Creanijn Shop,

misschien een cadeautip voor je familieleden!!!

1 opmerking:

Margo zei

Hoi Vicky,
ik heb je blogje gevonden :)
Ben nu nog even op het werk en kan van hieruit geen volger worden, maar dat maak ik straks thuis in orde :)
Ik wil je langs deze weg ook nog eens heel erg bedanken voor de superleuke workshop van afgelopen vrijdag want Tina en ik hebben er echt van genoten en ik ben nu helemaal terug in de 'mood' om te scrappen, het leuke boekje met de envelopjes heb ik nog verder afgewerkt en zet ik straks op mijn blog normaal, ik hoop dat je tijd hebt om bij mij ook eens te komen kijken :)
Ben trouwens ook benieuwd hoe het op de beurs was, je hebt wel een lekker druk weekend achter de boeg denk ik he !
Liefs
Margo