maandag, november 14, 2011

Creanijn Scrapbookdag

Op zaterdag 10 december gaat de volgende Creanijn Scrapbookdag door. Er zijn nog maar een paar plaatsen beschikbaar, dus als je nog wil deelnemen aan deze dag, aarzel dan niet om je in te schrijven!!!
Voor 55€ krijg je een dag boordevol scrapplezier, drank, eten en goodiebag inbegrepen.
Tijdens een scrapbookdag krijg je 4 workshops voorgeschoteld:

* 3 layouts op basis van mijn schetsen
* techniekworkshop: Werken met de stains
* ruimtelijk project: valiesje met stains, bloemen en pearlmaker
* mini-album
Al het papier voor de projecten zijn vrij ter plaatse te kiezen!!! Dus als je nog wil inschrijven, stuur me een mailtje op creanijn @ gmail.com (zonder spaties)



We zijn druk bezig met nadenken over de kalender voor het voorjaar. De volgende scrapbookdag wordt een albumtrack en zal plaatsvinden in maart. Tijdens een Voor de precieze datum wil ik even naar jullie mening polsen aan de hand van volgende Doodle: http://www.doodle.com/hxvbea2fv5t65skv


Willen jullie dit even invullen? Het invullen van de Doodle is géén verplichting tot inschrijven, het is gewoon even polsen op welke dag de meeste mensen zouden kunnen komen. Bij groot succes is het mogelijk dat de albumtrack ook op zondag zal doorgaan.

1 opmerking:

Margo zei

Hoi Vicky,
het volgen is gelukt, de doodle invullen kan ik nog niet want ik moet om de nadere week op zaterdag werken en weet nog niet welke weken ik zal moeten werken en welke niet.
Ik ga nu het album op mijn blog zetten :) en maak natuurlijk reclame :)
Groetjes
Margo