woensdag, december 06, 2006

Wat een leuk speeltje!

Toen ik vanmiddag thuis kwam, wou ik natuurlijk eerst mijn nieuw speeltje testen. Vlug even wat geprobeerd, en het lukte aardig. Maar vanavond had ik echt de tijd om alles op mijn gemak te bekijken en een paar mogelijkheden ervan uit te proberen. Echt een fantastisch ding, ik weet nu al dat ik er veel gebruik van zal maken. En o ja, toegegeven, de mand met strijk staat er nog steeds... Tja, mijn lijfspreuk is niet voor niets "Stel uit tot morgen wat je vandaag kan doen!" (behalve als het om scrappen gaat!)


En uiteraard heb ik er maar meteen een layout van gemaakt, zou zonde zijn om "zomaar" wat te snijden. Dus heb ik maar de titel gemaakt van de eerste pagina, en de bloem voor de tweede pagina. De "Monkeys" op het tweede blad had ik al uitgesneden, maar bij nader inzien was het wat te klein, dus heb ik het maar opnieuw gemaakt. En omdat ik het niet weg wou gooien, heb ik dat maar op de tweede pagina gekleefd. Sorry voor de foto's, ze zijn niet ideaal, de kleuren verschillen enorm, terwijl dat niet zo is in het echt. De kleuren zijn meer naar het 2de toe. Maar het is om jullie een impressie te geven van mijn allereerste Cricut-layout!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk seg! Ik heb die Jasmine ook extra bijbesteld :-D Die zat er bij mij nog niet bij, volgende week meer geluk. Mijn handen jeuken ;-)

Anoniem zei

Erg mooi!! En wat een leuk apparaat!! Ik wil 'm ook!! (helaas nu nog even geen geld voor...)
Ik knip mijn lettertjes voorlopig nog wel met de hand of blijf aan de stickers/stempels ;-)
Maar ooit MOET hij er komen.. veel te handig zo'n apparaat!! :-) Veel plezier ermee!!