maandag, december 04, 2006

Rolodex kaartjes

Een hele tijd geleden stonden er in het Kruidvat een soort van Rolodexen, een systeem om naamkaartjes te verzamelen. En scrappers zouden geen scrappers zijn als ze hier ook niets mee konden doen natuurlijk!
Op DeScrappertjes-lijst werd een ruil opgezet om naamkaartjes met elkaar te ruilen. Bij mij heeft het eventjes geduurd voor ze af waren, het was de bedoeling van ze begin november klaar te hebben, maar toen had ik geen kleureninkt meer en moest dus wachten op pasfotootjes van de fotoservice... Vorige week heb ik dan maar de laatste hand gelegd (ze waren klaar, alleen de foto's ontbraken nog) en meteen opgestuurd voor de ruil.
En dit was het resultaat:

En als ik de inzendingen van de andere deelnemers binnenkrijg, toon ik ook wel het resultaat!

Een leuke manier om je gegevens uit te wisselen én om je restjes op te maken!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Vicky, ze zien er leuk uit! Ik heb de mijne ook met vertraging verzonden ;-) Ik heb ze niet gescanned, dat had ik misschien beter wel gedaan! Groetjes Krisje xxx