woensdag, december 06, 2006

Nieuwe layouts!

Eindelijk, hoor ik je al denken. Ja, het is waar, maar dat komt omdat ik de meeste van mijn scraptijd besteed aan het maken van projecten voor onder andere Kars en 1001Scrapbookideeën. En helaas kan ik daarvan nog niet te veel tonen. Ik kan wel al verklappen dat ik qua foto's totaal omgeschakeld ben: van sneeuwfoto's voor het tijdschrift, naar tropische foto's uit Thailand. Ik wil graag zo snel mogelijk mijn album af hebben, rest me nog een kleine week qua foto's (van een reis van 3 weken), want eerstdaags komen er al een groot deel binnen van de Tanzania-reis van afgelopen zomer. Ik sta achter, maar hoop dat snel goed te maken. En toen het gisteren crop was, besloot ik om eens lekker voor mezelf te scrappen, met twee layouts als resultaat! Bij de ene moet er nog tekst komen, maar daarvoor wacht ik op een nieuwe kleurcartridge!

1 opmerking:

sollie zei

Wij zijn deze zomer ook in Thailand geweest en moet nog altijd aan mijn album beginnen. 'k Moet zelfs nog enkele foto's wat aanpassen in Photoshop. groetjes Isolde