vrijdag, december 15, 2006

Nog meer quotes

Ik was gisteren wat aan het rondsurfen, en vond onder andere een link naar mijn boekje. En dan heb ik maar even verder gezocht natuurlijk.

Ik vond het wel grappig om zowaar mijn eigen creatie te zien, en ik heb zelfs een recensie gevonden van mijn boekje.

Tot mijn grote verbazing vond ik bij het zoeken ook het volgende:

En daarbij moet je dan vooral eens letten op de schrijfwijze van mijn naam... ik heb er een grondige hekel aan dat mensen mijn naam verkeerd schrijven. In heel wat gevallen wordt dat Vickey, omdat mijn familienaam ook eindigt op ey, maar dit slaat toch welecht alles!

Enne, ik zal misschien ook ooit in een quoteboekje terecht komen. Ik sta alleszins al op de leerlingensite van OLVA met één van mijn gevleugelde uitspraken. Ik maak meestal wel nog meer dergelijke vergelijkingen, en blijkbaar vond één van mijn leerlingen het nodig om dit door te sturen. En het staat zowaar te lezen op de home-page van de site... Zo zie je maar dat mijn werk en mijn hobby hand in hand gaan!

3 opmerkingen:

sollie zei

Jouw boekje prijkt hier ook al in mijn collectie. Schitterend

Anoniem zei

Echt een grappige quote van jou!!

Anoniem zei

Haha, die laatste is geweldig!!