vrijdag, december 15, 2006

Vernieuwde shop

Ik had zin om de shop weer eens een beetje te veranderen en te herschikken. Normaal gezien komt er in de kerstvakantie een heus rek met haakjes bij, maar toch wou ik al het een en het ander in orde brengen. Zo heb ik een groot deel van de reservekamer al opgeruimd, en een plaatsje voorzien als voorraadruimte, omdat de plaats beneden nu eenmaal te beperkt is om alles te zetten. En zo ziet het er dus nu op dit moment uit, mooi opgeruimd!

Het papiersysteem van de bakken is ook niet zo ideaal, maar hopelijk komt daar dus in en na de kerstvakantie verandering in. Ik moet toch al mijn papier tellen voor de stock op te stellen, dus dan kan ik beter direct overschakelen op een nieuw systeem natuurlijk!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Vicky! Ik wist niet dat jij ook een blog hebt, ziet er heel leuk uit! Ik zal het ABC zo snel mogelijk op mijn blog zetten! Groetjes, Birgit