vrijdag, december 15, 2006

Het ABC van Creanijn

Nou, Krisje houdt me toch wel goed bezig hoor de laatste tijd. Ze heeft me ditmaal weer uitgedaagd met een ABC, en dit is het geworden:

A - Available or single: gelukkig getrouwd
B - Best Friend: Wim
C - Cake or Pie: geef me toch maar een plakje cake
D - Drink of choice: een lekkere cocktail op een wit strand, blauwe zee en blauwe lucht
F - Favorite color: groen! en dat in allerlei variëteiten! En da tniet alleen omdat ik een Cercle-fan ben hoor!
G- Gummy Bears or worms: Gummi bears, heb ik nog leuke herinneringen aan van die TV-serie. Wormen vind ik maar vieze beesten hoor
H - Hometown: Oostkamp
I - Indulgence: (genot) Awel, ik kan genieten als ik weer eens een mooie scrapbookpagina gemaakt heb
J - January or February: Doe maar januari, maar dan wel met wat sneeuw!
K - Kids & Names: tja, bij gebrek aan echte kinderen neem ik maar mijn andere kleine troetels: Pluisje, Floppy, Brownie, Sugar, Wollie en Hazel!
L - Life is Incomplete Without? SCRAPBOOKING! Alsik een dag niet met scrappen bezig ben geweest, dan is mijn dag niet geslaagd!
M - Marriage Date: 20/07/2001
N - Number of Siblings: een halfbroer Sven
O - Oranges or Apples: Doe maar appeltjes, dan kan ik de konijntjes nog een plezier doen met de schil
P - Phobias or Fears: moeilijke vraag, ben nergens echt bang voor denk ik. Alleen zullen ze me nooit insecten kunnen doen eten, vind ik een wansmakelijke gedachte. In Mexico en Thailand voor heel wat mensen alledaagse kost, maar bij mij is het kots.
Q - Fave Quote: Eentje die ik vaak toepas (vooral dan met huishoudelijke taken en zo): Stel uit tot morgen wat je vandaag kunt doen
R - Reason to Smile: een prachtige regenboog op een regenachtige dag, een mooie zonsondergang, een roodborstje of pimpelmees in de tuin, knuffelende konijntjes, ... Vooral natuurdingen dus!
S - Season: ik hou van alle seizoenen. Maar als ik er toch eentje moet uitkiezen, dan wordt het de zomer, omdat ik dan weer een van mijn grote passies kan doen, namelijk REIZEN
T - Tag 3 or 4 people: Veerle, Birgit en Marjolein!!!
U - Unknown Fact about Me: ik heb ooit een kleien operatie gehad aan mijn oor. Mijn moeder zei me dat we op onderzoek gingen, tot ik een schaar hoorde knippen. Maar ik mocht dus niet weten wat er aan het gebeuren was.
V- Vegetable You Don't Like: ik eet zowat alles graag, met uitzondering van komkommers en courgetten.
W - Worst Habit: nooit iets helemaal afwerken
X - Xrays: paar jaar geleden een foto van mijn gebit laten nemen, omdat ik last had van wijsheidstanden. Maar die zit nog altijd ergens in de schuif, ik ben er nooit meer mee naar de tandarts geweest, omdat ik als de dood bent voor de operatie. heb al veel verhalen gehoord, maar dit doe ik toch écht niet!
Y - Your Fave Food: ik eet veel zaken graag, maar als ik echt een keuze moet maken: steak perpersaus met friet of mijn eigenste spaghetti
Z - Zodiac Sign: Schorpioentje

1 opmerking:

sollie zei

'k Werd ook door Krisje getagd!! Was eigenlijk wel een toffe opdracht.