dinsdag, augustus 08, 2006

Vertegenwoordigers...

Zo, gisteren en vandaag een vertegenwoordiger van scrapbookmateriaal over de vloer gekregen. Het is altijd leuk om nieuwe producten te zien. En vandaag was het niet anders. Enige nadeel is dat de meeste spulletjes pas halfweg september uitkomen, dus zal ik én ook jullie nog wat geduld moeten oefenen voor het in mijn winkeltje te vinden is...

Wat kan ik al verklappen van dit nieuws?
* een reeks van 30 vellen dubbelzijdig papier in de trand van Basic Grey
* héél véél soorten lint (op kaartjes)
* veel items over honden (én ook katten)
* leuke reisembellishments
* Glue dots
* 8 nieuwe kleuren Bazix papier (cardstock met structuur)

Dus hierop wordt het dus nog even wachten...
Maar deze week worden wel nog meer leuke dingen verwacht, dus hou de site maar goed in de gaten!

Bovendien ga ik ook in zee met de firma Kars, en jullie kunnen hiervan mee profiteren. Ze hebben een ontzettend uitgebreide catalogus, maar het is voor mij onmogelijk om alles aan te kopen. Vandaar dat ik jullie de mogelijkheid geef om bepaalde zaken te bestellen. Met als grote voordeel dat je maar liefst 10% korting krijgt op de adviesprijs van de site. Mooi meegenomen toch!
Dus als je interesse hebt, ga dan maar eens een kijkje nemen in de shop, daar vind je meer informatie hierover.

Geen opmerkingen: