vrijdag, augustus 25, 2006

Hij is er!!!

Zopas heeft de pakjesdienst dit komen brengen: mijn allereerste boek!
Het is wel vreemd om dat zo in handen te krijgen...
Ik ben héél vereerd dat de uitgeverij mij gecontacteerd heeft om dit boekje vol spreuken samen te stellen. Het was een heel karwei, maar het resultaat mag er best wel zijn!


Dit is de foto van de voorkaft.

>

Dit is een foto van het binnenblad, om te bewijzen dat het van mijn hand is!!!
Het boek telt 116 pagina, heeft het formaat van 16 x 16 en staat dus boordevol quotes, oneliners en titels. Alles staat netjes gerangschikt per thema:
* scrapbookcitaten
* liefde & huwelijk
* geboorte & baby
* kinderen
* vakantie, reizen, dagje uit
* huisdieren
* familie & vrienden
* Book of me
* huisje, boompje, beestje
* verjaardagen & feestdagen
* sport, hobby, vrije tijd
* een lach en een traan
Het boek zal uiteraard beschikbaar zijn via de Creanijn Shop. Je kan je exemplaar nu al bestellen, aan 9.95€ per boek!

Geen opmerkingen: