woensdag, augustus 30, 2006

De laatste Midsummernightcrop...

Gisteren was het alweer de laatste Midsummernightcrop van het seizoen. En het was weer ontzettend gezellig om te scrappen met z'n 4'en. De voorgaande keren kregen de croppers een ijsje aangeboden, maar aangezien ik iets te vieren had, was het voor deze keer schuimwijn geworden.


Nu vraag je je waarschijnlijk af wat ik te vieren had. Nu, laat ons zeggen dat we klinken op het nieuwe workshopseizoen dat vanaf aanstaande vrijdag weer start, maar de hoofdreden was natuurlijk de publicatie van mijn boek!
Mijn scrapvriendinnen wilden natuurlijk allemaal een gesigneerd exemplaar, dus moest ik zorgen dat het een beetje in orde was natuurlijk. Dus mijn eerste verkochte boeken mocht ik al meteen signeren, naar verluid "voor het geval ik een beroemdheid word"... Tja, het blijft bij een droom maar wie weet... Ik ben wel zo stilaan op weg om van mijn hobby mijn (bij)beroep te maken, en dat is uiteraard ontzettend tof.

Na de signeersessie kreeg ik m'n croppers ook nog zover om even te poseren met mijn boek, en ik hoop van harte dat ze er leuke dingen kunnen uithalen om op layouts te gebruiken!

Maar klap op de vuurpijl was uiteraard de verloting van het mooie scrapbookpakket ter waarde van ruim 20€. De namen van iedere deelnemer aan de Midsummernightcrop werden in een trommel gegooid. Dus wie veel komt, heeft ook de meeste kans. En mijn onschuldige hand trok er iemand uit, en dat is Vera geworden, die trouw naar elke crop is geweest. En hiervoor werd ze dus beloond met een verrassingspakket!

>

Ik heb tijdens de crop weer een project afgemaakt voor het tijdschrift 1001Scrapbookideeën, maar dat kan ik helaas niet laten zien aan jullie...

Geen opmerkingen: