donderdag, augustus 17, 2006

Uitbreiding van de winkel...

Zo, gisteren was het nogal een drukke dag hier. Maar liefst 3 pakketjes van leveranciers kwamen toe! Gelukkig was er telkens voldoende tijd tussen, zodat ik alles in orde kon brengen en wegsteken voor de volgende lading eraan kwam!
Nu, mijn "winkeltje" is in feite gewoon de dressoirkast die ik al helemaal ingepalmd heb... En ik zou natuurlijk nog méér in onze woonkamer willen zetten, maar we houden het hier voorlopig bij. De curver dozen zitten boordevol papier, eentje met scrapbookpapier, eentje met cardstock en dan de derde is gevuld met vanalles en nog wat (scrappapier, cardstock, papierpakketten...)
En dan heb je tenslotte nog de rest van de kast, die volstaat met stickers, rubons, stempelinkt ... kortom veel te veel om op te noemen. Maar dit staat wel degelijk allemaal in mijn webwinkeltje.
Het grote voordeel is dat ik makkelijk alles terugvindt als ik online bestellingen moet klaarmaken, en ook mijn workshoppers kunnen zo makkelijk kiezen.
Enige wat nog op het verlanglijstje staat, dat zijn papierbakken, waardoor je alles nog véél beter ziet. Maar voorlopig moeten we het hiermee doen!

Er zitten veel leuke nieuwe dingen tussen, maar ik kan je al verklappen dat er nog méér leuke dingen op komst zijn!!!

Geen opmerkingen: