maandag, juni 04, 2012

Voorbeeldkaartjes van de make & take tijdens de opendeur

Tijdens de opendeurdag van afgelopen zondag kon je aanschuiven voor een leuke make & take, namelijk dit eenvoudige maar stijlvolle kaartje voor alle gelegenheden.  Ik heb alleen maar positieve reacties over gehoord, en bij deze toon ik ze even aan iedereen.
Het kaartje zelf is een stans van Sizzix (Bigz Die Elegant Border), de voorkant is geëmbost met een mal voor de Cuttlebug, en dan verder een bloemetje met brad, mijn eigen tekststempel in combinatie met een ticketstans van Tim Holtz en een stukje Echo Park papier!
Benieuwd wat jullie ervan vinden!!!

3 opmerkingen:

daphné zei

moh zeg, dat zijn leuke kaartjes, zo zou ik er ook wel een paar willen maken :D

Rose zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Rose zei

Kan ik nog z'n workshop volgen?
Groetjes xxx