maandag, juni 25, 2012

Duikkaartje

Druppelsgewijs krijg ik bestellingen binnen om kaartjes op maat te maken, en dit is er ook eentje van.  Voor Adje van de duikclub moest ik voor haar dochter die binnenkort verjaart een duikkaart maken.  Ik wist meteen al hoe het zou worden!  Een achtergrondje met distress inkt, en dan een tafereeltje stempelen met diverse duikstempels.  Deze zijn écht wel moeilijk te vinden, maar ik heb ondertussen een schuif vol met vissen, koraal, en ook een paar duikers.  De stempeltjes heb ik dan verder ingekleurd met Copic markers.  Het gebruikte papier is van BoBunny. Het is uiteraard leuk om deze speciale kaarten te maken, want ik durf haast te wedden dat je in gewone winkels géén kaarten kan vinden met een duiker op, en dan ook nog een keer gepersonaliseerd. Adje was alvast héél tevreden met deze kaart!
Nu eerst een beetje opruimen, en dan aan de slag met nog een paar kaartjes die ik "moet" maken!

3 opmerkingen:

Isabelle zei

Heel mooi gedaan, die achtergrond is "cool" we zoeken het soms te ver. dikke proficiat waard! groetjes Isabelle

Rose zei

Super mooi kaartje !!!!!

Lotte zei

Hey Vicky,

De kaart is heeeeeeeel mooi, en inderdaad ik de winkels vind je deze mooie kaarten toch nooit hé.

Groetjes Lotte