woensdag, juni 27, 2012

Pensioneringskaartjes

Bijna de laatste dag van het schooljaar, en ook dit jaar gaan er een paar collega's met pensioen.  In naam van de collega's gaan we hen een kaart geven, en dit zijn ze geworden!  Ik ben weer aan de slag gegaan met distress-inkt en stempels!
Linkse kaartje is voor een leerkracht Grieks-Latijn, dus die zuilen van een oude tempel zijn hiervoor ideaal!
(gebruikte distress is Gathered Twigs, Pumice Stone en Brushed Corduroy)
Het kaartje rechtsboven is voor een leerkracht Frans, dus mocht de Eiffeltoren niet ontbreken!  De stempel met handschrift bevat trouwens ook een Franse tekst.  
(gebruikte distress is Bundled Sage, Shabby Shutters, Peeled Paint)
En het kaartje rechtsonder is voor een collega Biologie, die nogal graag fietst, dus heb ik mijn mannenkaart van de vorige keer wat aangepast en extra papier aan toegevoegd.
(gebruikte distress is Weathered Wood en Iced Spruce)
Op alle kaartjes heb ik het tekstje "Groetjes van ons" gebruikt, want had niet iets typisch voor pensioen!

5 opmerkingen:

jenny zei

terug leuke kaartjes geworden, mooi met de distress combinatie's

Rose zei

Mooie kaartjes!!

Rose zei

De collega's zullen tevreden zijn!!

Isabelle zei

Je trouwkaartje vind ik heel mooi! het achtergrond papier past er zo goed bij. knap gedaan weer! groetjes

Marijke zei

Mooie kaartjes!