woensdag, april 30, 2008

Weer eens wat layoutjes! (Challenge # 55 - 64)

Het heeft weer even geduurd voor je wat van me hoorde, maar ik heb nauwelijks tijd, ook niet om te scrappen... Het vorige berichtje met layouts dateert van begin april, dus al héél lang geleden. Op dinsdagavond scrap ik nog steeds, afwisselend layoutworkshops en crops, zodat ik me toch nog een beetje aan het scrappen kan zetten.
Ik heb ze vanmiddag op de foto gezet, en nu even tonen op de blog!

Deze had ik tijdens de vorige crop al gemaakt. Voordeel van de layoutworkshops is, dat je gewoon nog foto's op moet kleven en dan een beetje zorgen voor de afwerking. Hier heb ik zelfs mijn foto's niet gemat. De rondjes aan de rechterkant zijn stempels die ik ter plaatse gemaakt heb. En wat die geweien betreft, ocharme die dieren, dat ze met zo'n gewicht op hun hoofd moeten rondlopen!

De foto van Wim met de hoorns was oorspronkelijk bedoeld om op de vorige pagina met de geweien te staan, maar ik heb me dan uiteindelijk toch bedacht. Ik had foto's van de schapen, maar héél ver weg, dus moest ik maar nog een ander schaap zien te vinden in de foldertjes, en als opvulling toch maar Wim er ook bij gezet! De andere pagina zijn nog wat losse foto's uit Denali, het eekhoorntje was van op de camping.


Deze had ik al voor de crop van gisteren uitgedacht qua fotoschikking, en dan gisteren alle foto's gemat en opgekleefd, en uiteraard hier en daar nog wat stickers aangebracht. Op deze pagina alleen maar foto's van Wim, maar op dezelfde plaats heb ik ook een fotoshoot gekregen, dus dat komt wel later nog een keerjte voorbij!


Deze layout was een keer niet van een layoutworkshop, maar gewoon gemaakt met papieren die in een kit zaten (van een travel-boekje dat nooit afgeraakt is), en aangezien ik toch alleen maar grote pagina's maak voor 't ogenblik, heb ik ze zo verwerkt Grappige van deze layout is dat de horizontale stroken met cirkels 9 cirkeltjes telt, en ik op een stickervel van Alaska "adventure" in kleine cirkeltjes had staan. Aha, ideaal dus om in die bolletjes te kleven! Naast de foto's ook weer wat stickertjes verwerkt.


En dit is dan de laatste alweer die ik gemaakt heb, op de rechterpagina ook weer heel wat souvenirs: een diecut, postkaart en uitgerokken dollarcent met opdruk van de berg. Ik zou niet meteen die kleuren uitgekozen hebben voor deze layout, maar aangezien mijn stapel naakte layouts vooral uit groenachtige layouts bestaat, heb ik deze genomen, en wonderwel past het toch perfect!
Misschien ga ik morgen (als ik uitgeslapen ben), nog even wat schrijven, nu ga ik mijn bedje alvast in!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

aha!weer iets nieuws!alle dagen kom ik kijken hoor!!!en die laatste layout vind ik heel mooi geworden,de kleur past er heel goed bij hoor Vicky!!!!groetekes,niekolken

Veerle zei

Mooie nieuwe lootjes hoor!! Ik kom ook nog regelmatig kijken, ook al post je op dit moment minder (wat begrijpelijk is!).
Ik ben op vakantie in Frankrijk en heb zelfs deze avond wat gescrapt op het appartement!!! Ja, het weer is toch slecht (regent al de hele avond), dus zo hou ik me nuttig bezig he! haha. groetjes, Veerle

karin zei

wat een berg LO's weer voor iemand die bijna geen tijd heeft ... schetsen werken echt makkelijk hé
ze zijn stuk voor stuk weer geslaagd !

pruts zei

aha, er is terug beweging. :-)
hele mooie lootjes.
ik zit net te denken, als je terug komt van je reis ga je twee jaar kunnen scrappen met al de foto's die je daar gaat nemen.