zondag, december 02, 2007

Nog een paar leuke SAG-foto's

Vorige week al had Martine me nog wat foto's doorgestuurd van op ons weekendje weg naar Scrap-a-ganza... En die wil ik jullie niet onthouden!
Het zijn foto's van op zondag, toen we besloten om de workshop met het album (dus enkel blaadjes plakken) niet meer te doen, maar helaas was de cropruimte nog niet open, dus moesten we wel de tijd vullen met wachten...

FOTO 1 : Gwen en Els, hoogst waarschijnlijk naar Udo aan het luisteren
FOTO 2 : Ikke ('t was blijkbaar grappig :-)) en Martine


Onze hoop zakken en tassen... Je ziet ook mijn limegroene tote helemaal links, and I love it!


Groepsfoto met Karen Burniston na haar superworkshop.


En last but not least, zelfs in de aankleding van het hotel kon de scrapper zich vinden, kijk maar een keer naar dit super leuke doodle-tapijt!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

wat een leuk tapijt!!!jij ziet ook alle details,geloof ik!de albumlayouts zijn als altijd weer heel mooi,jij bent toch een bezige bij zulle!!!om jaloers op te zijn!niekolken

pruts zei

als ik die foto's zie wil ik terug. :-)
die mat was de max hé. !!!
en de zetels waren zelfs met een doodle motief

ScrapMartine zei

Ik wil ook terug!!!!
Worden we weer roommates?

Voor wie het nog niet probeerde, SAG is echt de moeite waard.

Groetjes,
Martine