donderdag, december 13, 2007

En we beginnen gewoon opnieuw! (Challenge # 1 - 6)

Zo, deze week weer wat gescrapt, en uiteraard wil ik dit weer met jullie delen. En de Use up your Stash challenge vond ik zoooooooooooooooo leuk, dat ik gewoon nog een keer ga meedoen. Super hé! Heb weer genoeg voorraad van vanalles en nog wat, en we gaan dat nu weer een keer proberen weg te werken. Het materiaal dat nog op komst is, ga ik er wel nog bijrekenen, aangezien ik ze speciaal voor mijn album nu besteld heb, zoals dus het reispakketje (vandaag gearriveerd) en de CK stempels & chipboard.


Een foto van onze huurwagen om naar McCarthey te rijden. Was wel een grappig ding, Wim moest altijd eerst de handrem lossen (leek wel op een choke-dingetje aan het dashboard) voor hij kon instappen, en dan moest hij meteen ook weer snel op de rem staan, of de auto ging er vandoor... De rechterkant zijn foto's van superverse zalm, heb heel het proces van het fileren gefotografeerd, en de kleine fotootjes bijgevoegd. Dit zijn de nummers 1 & 2 voor mijn nieuwe challenge!

Nog meer foto's van onderweg, van McCarthey naar Anchorage. We zijn ook gestopt om de oliepijpleiding te zien die bepaalde stukken boven de grond loopt. En raad eens welke merken in gebruikt heb? De reden waarom ik de A anders gedaan heb, is vrij simpel: op de a op het BG stickervel waren teveel roze stippen, en ik moet zeggen dat dit nog stukken beter uitkomt zo dan alles in hetzelfde lettertype. En op de rechterkant zijn nog meer foto's te zien van onderweg, het was echt wel een Scenic Route (what's in a name?). En het grappige van deze layout is: ik heb nieuwe rubons binnen van Scenic Route, en ik heb gewoon de merknaam afgewreven op deze layout! Misschien dat ik er nog bij zal schrijven wat het allemaal is op de foto's, maar moet nog ff denken hoe ik dat precies ga aanpakken. Nummers 3 & 4 alweer.


En nog eens gletsjerfoto's. Tja, in Alaska zijn er nu eenmaal massa's gletsjers te vinden. Het was langs deze gletsjer dat we naar Harding Ice Field gewandeld zijn. Vooral weer Basic Grey op deze layout, en ook wat nieuwe stempeltjes uitgeprobeerd! En wat ik ook leuk vindt aan deze layout, als je de twee platte foto's in het midden bekijkt, dan lijkt het wel of de gletsjer zo doorloopt. En daarmee zit ik alweer aan nummer 5 & 6 van de Use up you Stash challenge.

1 opmerking:

Tania zei

Waaauww... jij houdt de moed er wel in! Op naar de volgende 100!