zaterdag, december 15, 2007

Nieuwe layouts

Voila, ik heb zopas weer de laatste hand gelegd aan 4 pagina's, uiteraard over onze reis naar Alaska. Het gaat goed vooruit, en als ik zo verder doe, zal ik er gelukkig deze keer geen jaar over doen om het album klaar te hebben. Helaas kan ik ze nog niet tonen, omdat ze met schetsen gemaakt zijn voor de maand januari. Dus je zal nog even geduld moeten hebben, maar ze komen dan wel eerst op de schetsenblog.
Maar ik kan jullie wel een andere layout tonen. Toen ik de Scrapfun kocht, was er een leuke uitdaging met een schets. En omdat ik dus wel van schetsen hou, besloot ik een layout te maken om in te sturen. Helaas werd mijn inzending niet geselecteerd, maar niet getreurd, ik ben er wel super in de wolken mee. En aangezien iedereen waarschijnlijk ondertussen al verwittigd is om de layout in te sturen, kan ik ze gerust hier al tonen.


Het zijn foto's van gemzen, die we gezien hebben tijdens ons weekend in Oberstdorf met Hemelvaart 2006.

3 opmerkingen:

Familie Kubben zei

hi vicky, al weer druk aan het werk geweest hihi! Je double Lo ziet er weer helemaal tip top uit, kan niet wachten tot de eerste LO's op de sketches blog komen! Ik heb mijn foto's al geselecteerd hihi en net papier uitgezocht!

pruts zei

heel erg mooie lo!!!!
jammer dat je niet in scrapfun kwam te staan

Caroline van Scrap2be zei

Ik ga de mijne ook maar publiceren, dan. Is heel verschillende van de jouwe! Ik vind dat altijd leuk om verschillende 'versies' te zien!