dinsdag, december 18, 2007

Het ging vooruit! (Challenge # 7-10)

Het ging vooruit, het ging verbazend goed vooruit! Ja, en ik die dacht dat ik tijdens de examens geen tijd zou hebben om te scrappen! En dan te weten dat ik alles netjes op tijd heb verbeterd, ik heb eens niet alles uitgesteld tot het laatst, om dan tot een gat in de nacht te verbeteren... Morgen nog één pakje te gaan, en dan nog een beetje vergaderen en zo, babbeltje doen met de ouders op vrijdag, om dan daarna te genieten van de vakantie! Misschien dat ik dan ook weer aan de scrap ga, maar ik moet ook nog heel wat huishoudelijk werk inhalen, de kerstboom moet deze week ook nog gezet worden. Erg hé, dat ze hier nog niet staat. En dan te weten dat ik er op school al 5 versierd heb... Dus heel wat werk voor de boeg, ook veel opruimen en zo, en misschien dat ik in de vakantie het saaie werk doe van mijn albums in te binden, die van Thailand is zo goed als klaar denk ik, maar Tanzania & Praag moeten nog gebeuren, dus ja.
Maar ik heb dus deze week nog wat kunnen scrappen. Zelfs vanavond, in sneltempo. Het was normaal gezien crop, dus had ik vlug nog wat spulletjes bij elkaar gezocht om te scrappen, maar helaas is iedereen om verschillende redenen niet kunnen komen. Niet getreurd, ik heb dan mijn eerste pagina in een klein halfuurtje afgewerkt, dan mijn laatste pak verbeterd, en dan daarna de tweede pagina gemaakt. Ik vind het soms zelf hallucinant om te zien hoe snel ik een pagina in elkaar zet. OK, ik ben wel een rappe scrapper en ik heb een rustige stijl, maar toch...
En ik moet zeggen dat ik héél tevreden ben van het resultaat, het waren ook zo een beetje mijn favoriete foto's van de reis: onze (allé, in feite mijn) allereerste wilde zwarte beer. En kun je geloven dat ik maar liefst 14 foto's verwerkt heb op deze spread, en ditmaal zonder flapjes? Dat betekent dat er maar één foto die ik afgedrukt had, er van tussenuit gevallen is.

Heb hiervoor maar 3 vellen papier gebruikt, waarvan ik er zelf nog een groot stuk van over heb. Het groen voor de matten kwam uit mijn restjesdoos. ik had 2 vellen groene cardstock klaargelegd, maar netjes weer kunnen wegsteken. Als dat niet telt voor de challenge, dan weet ik het ook niet meer! Dit is dus layout 7 en 8. Eindelijk ook eens mijn ronde stempels kunnen gebruiken, en mijn chipboard letters van Scenic Route. Ben ook verzot op het chipboard berepootje van mijn Amerikaanse bestelling. En ook een lintje gebruikt, zo zie je maar, als je een keer goed opruimt, weet je weer wat je hebt!



Deze layout komt in feite voor die met de beren. Wim was verder gegaan naar de top, terwijl ik met de gids en Irma naar beneden ging, en toen zijn we daar die schitterende beer tegen het lijf gelopen. Bijna letterlijk zelfs, want hij kwam op een gegeven moment vanachter een heuvel, en hij wandelde zo'n 20m van ons vandaan schat ik. Dus de anderen hadden de beer niet gezien, maar wel een prachtig zicht op het grote ijsveld. De foto's lijken zwart-wit, maar zijn dus wel degelijk in kleur. Voor deze spread heb ik ook maar gewoon 2 "nieuwe" achtergrondvellen uit mijn voorraad genomen, en de rest van het papier zijn restjes. Hoera, zo geraken die ook een keer gebruikt. Ik vermoed dat het donkergrijze papier er al bijna het langst van al in zit. De zwarte stickers komen uit de Zeeman, had ik daar een tijdje geleden eens gezien, en als alfabetverslaafde kon ik dat natuurlijk niet laten liggen. De journaling heb ik op reepjes papier geprint (nou ja, eerst printen en dan reepjes van snijden natuurlijk), en brads als opsommingstekens. Het zijn gewoon feiten van het ijsveld dat ik op het internet opgezocht heb. En op de rechterpagina zit er weer een pocket, waar het foldertje in verborgen zit. Foldertjes genoeg verzameld hoor onderweg, dus ze mogen ook een plaatsje krijgen in het album. Voor de challenge is dit alweer nummer 8 en 9.

2 opmerkingen:

Lisbet zei

I´m a designer at K-JOI studios and I have been looking at your welldesign and most delicate layouts. I really would like to see them at the gallery because they are really great. So I invite you to K-JOI and post. When you register in the forum don´t forget to introduce yourself because then you get a gift. You also get gifts when you post in the gallery but don´t forget to say my name: lisbet in the keyword line.

http://kjoistudios.com

You can also visit my blogs:
http://www.hzdesigns.blogspot.com
http://www.digiscrapp.blogspot.com

Hope to se you both at K-Joi and my blogs.
Lisbet
HZDesigns

pruts zei

en ze heeft toch wel een konijn gevonden zeker tussen de tickers. :-)