woensdag, februari 13, 2013

Restjeskaartjes

Ik ben druk bezig met het sorteren van mijn restjes scrapbookpapier in een A4-archiefmap met 24 vakken.  Maar soms heb ik zo van die kleine stukjes bewaard, geen idee waarvoor...
Daarom heb ik er mijn inchie-pons bijgenomen, en de echt kleine stukjes uitgeponst, en daar de volgende 2 gelijkaardige kaartjes van gemaakt:
 

En ik vond nog een paar andere stukjes waar ik snel mee aan de slag ben gegaan voor deze kaartjes!

Allemaal lekker eenvoudig en in een mum van tijd gemaakt!  Ik denk dat ik er straks wel nog een paar ga maken, mijn inchie-pons een beetje aan het werk zetten!

1 opmerking:

Isabelle zei

da's inderdaad weeral een heel leuk idee om zo je restjes op een toffe manier te verwerken.
in het begin dat ik begon te scrappen en kaartjes maken dacht ik altijd maar waarom ponsen gebruiken maar daar ben ik al lang van terug gekomen. ze zijn gewoon super handig. merci voor de leuke tip
groetjes