maandag, februari 04, 2013

Een kraft-kaartje

Ondanks het feit dat ik ziek ben, wou ik toch nog even aan de knutsel.  Ik zat al even met het idee in mijn hoofd, en toen vanmorgen eindelijk mijn langverwachte SU-stempeltjes uit de USA hier arriveerden MOEST ik gewoon ermee aan de slag!!!
Ik was net te laat om deze leuke stempelset via een tweedehandsgroep aan te kopen, want zoals je weet ben ik wel zot van allerlei spulletjes dat met de zee en duiken te maken hebben.  Na wat opzoekwerk heb ik het via Ebay toch op de kop kunnen tikken, en die werd vanmorgen dus netjes afgeleverd!!!

En toen ik ook dit weekend de CAS-challenges zag, was ik gewoon verkocht, en zat ik al de hele tijd met dit idee in mijn hoofd (zou dat de verklaring kunnen zijn van mijn hoofdpijn???)
Op de pagina van Less is More was het de bedoeling van kraft & crème te combineren.  Ideale combo voor schelpen en dingen natuurlijk.
En op Mi CAS es su CAS hadden ze een superleuke schets:
Dus met deze twee dingen samen aan de slag, met als resultaat deze leuke kaart.  Ik ga er nog wel een paar zo maken voor de duikclub, want daar worden de kaartjes nu ook aan de man en vrouw gebracht!
Het is de eerste keer dat ik met kraft papier werk, maar ik moet zeggen dat het wel naar meer smaakt!  Het horizontale strookje is papier van Echo Park (Beachy van de collectie Paradise Beach) en het stempeltje is van Marianne Design.

Met dit kaartje wil ik dus graag meedoen met de volgende challenges:
Less is More: http://simplylessismoore.blogspot.be/2013/02/happy-2nd-birthday-less-is-more.html
Mi CAS es su CAS: http://micassucas.blogspot.be/2013/02/challenge-13-sketch.html

8 opmerkingen:

Susan zei

What a serene card...so pretty!

Marlieke zei

Oh wat is je kaart leuk, mooi gedaan! Gezellig dat je meedoet bij MCSC.

Chrissie zei

This is lovely Vicky!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"

Jen Nelson zei

cute card!!

Thanks for joining us for the 2nd birthday celebrations!
Jen xx
"Less Is More"

Sientje zei

Leuke kaart en wat een mooie stempels. bedankt voor je deelname bij MCSC

Bianca van Noort zei

Leuke kaart, leuk dat je meedoet bij MCSC! Groetjes Bianca

Margriet Tournier zei

Wat een leuke kaart! Gelukkig zijn de SU producten ook voortaan in Nederland te verkrijgen! Ik ben er zo dol op dat ik er zelfs demonstratrice voor ben geworden! (-;



Groetjes,
Margriet

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi gedaan!! Leuk dat je meedoet bij MCSC!
Groetjes, Yvonne