woensdag, februari 06, 2013

Een geboortekaartje

Ik "moest" vandaag weer aan de slag om een geboortekaartje te maken voor een collega die papa is geworden afgelopen weekend.  Vandaag zag ik het kaartje, en er lagen ook kleine kaartjes bij om een wens op te schrijven voor de baby.
Nu, ik heb zo'n kaartje meegenomen, en deze verwerkt op de kaart.  Ze hangt linksboven, en heb er de naam op gezet!  En omdat het thema kikkers was, wist ik ook al meteen welke stempel ik voor deze kaart wilde gebruiken.  Het is inderdaad niet meteen een typische geboortekaart geworden, maar ik vind het wel leuk om in het thema van de aankondigingskaart te werken.
Verder gewoon wat restjes opgediept uit de bak, het stempeltje uitgestanst en uit een lichtgroen kleur nog een keertje en deze erachter gekleefd.  Verder nog een paar kleine knoopjes, en mijn eigen baby-stempel erop gebruikt ook!

GEBRUIKTE COPICS:
* Buik: YG00 - YG23
* Lichaam: YG13 - G43 - YG17 (schaduw)
* Blad: YG06 - G14
* Steeltjes: G14
* Bloemen: Y17 - Y15 - YR15

1 opmerking:

Anoniem zei

hele mooie kaart!!

Tine