zondag, februari 17, 2013

KIC#001 - Alles Mag!

Ziezo, het startschot is gegeven 
voor de allereerste challenge op de nieuwe blog: 

En om het jullie makkelijk te maken: ALLES MAG!!! Maak dus gewoon een kaartje, en meld hem via de linktool aan, en maak kans op een superleuke prijs.

Kim van Kaartjes Inspiratie en méér (en tevens bezieler van deze nieuwe challengeblog) is de sponser voor deze challenge:

En je kan zomaar een cadeaubon van 10€ winnen, te besteden aan de superleuke Stampin' Up spulletjes!!!


En uiteraard wil ik ook even mijn creatie voor het DesignTeam met jullie delen.  Aangezien team groen van start gaat, heb ik geopteerd voor een leuke groene kaart,  te gebruiken voor verjaardag, maar ook voor een communie bijvoorbeeld.  Het papier zijn weer allemaal restjes die ik uit mijn bak heb opgediept, altijd handig om de kleinere restjes te gebruiken op kaartjes!


Hopelijk doen jullie ook massaal mee met deze eerste challenge!!!
En veel succes!!!

Surf zeker ook naar de blog 
om de creaties te zien van de andere teamleden!!!

4 opmerkingen:

Veerle - A colored mind zei

Als ik het goed heb staat er nog helemaal niets op de site...ik vind geen uitdaging of zo...alleen een welkomtekstje.

Trijntje zei

Wat een leuke kaart .Leuke lente kleurtjes. Groeten Trijntje

Kimmie zei

Gisteren bij iets aanpassen, waaronder ook de tijd, waarschijnlijk iets fout gegaan, maar gelukkig was claudia vroeger wakker als mij en heeft zij het hersteld.
Nu kunnen jullie toch allemaal gezellig mee komen doen.
Mijn excuses voor het ongemak.

lenywim35 zei

Vraag niet hoe. Snap er niets van. Probeer divers dingen, maar bij Mr Linky kom ik niet.
Maar oke de kaart staat er op. Eens zal ik het wel leren.
gr Leny