zondag, februari 10, 2013

GRATIS TOEGANGSTICKET voor Hobby- en Creatiefbeurs te Kortrijk

DIT BERICHT BLIJFT BOVENAAN STAAN TOT DE DEADLINE VERSTREKEN IS!!!


Wil je ook gratis een bezoekje brengen 
aan het Hobby- en Creatiefsalon 
van vrijdag 1 t.e.m. zondag 3 maart in Kortrijk Xpo
en bovendien een korting krijgen 
van 10% op je aankopen aan de Creanijn stand?

Creanijn geeft één gratis ticket ter waarde van 9€ weg 
aan iemand die een reactie plaatst bij dit berichtje op de blog.

Je hebt tijd tot en met zondag 10 februari om dit te doen.
Op maandag 11 februari wordt er 
een winnaar gekozen uit de inzendingen.

Veel succes en hopelijk mogen we jullie met open armen verwelkomen op stand 506!!!

11 opmerkingen:

Isabelle zei

Vind ik een gezellige beurs.
Zou super zijn om een ticketje te winnen. Merci voor de kans die we krijgen.
groetjes Isabelle

Unknown zei

Graag zou ik een ticket voor deze beurs willen winnen en dat zou heel erg mooi zijn
omdat ik jarig ben rond deze tijd

Myriame zei

Ik zal er zeker bij zijn in het hobbysalon te Kortrijk, bedankt om ons de kans te geven om een gratis toegangsticket te kunnen winnen.

Annelies zei

Hoi Vicky, ik ben nog nooit naar het hobbysalon in Kortrijk geweest, maar met een gratis ticket zou ik wel eens tot daar afzakken. Groetjes, Annelies

Scrapoochi zei

4e poging! Leuk prijsje!! Zo kan ik eindelijk eens op het hobbysalon v Kortrijk geraken! Tof tof! :-))

Unknown zei

hey Vicky

Ik zal zeker komen naar Kortrijk! Staat al lang in mijn agenda en "niets" komt er tussen!!!! Normaal ga ik samen met Vera, altijd leuk met twee scrappers!

groetjes
Stéphanie

pippah nullah zei

Als leerkracht plastische opvoeding en verslaafde aan het creatief bezig zijn in mijn vrije tijd, heb ik nog nooit een editie in Kortrijk gemist. Het zou leuk zijn als ik hier eens een keertje op getrakteerd zou worden ;)

groetje,
Daphne

Scrapbookdoll zei

Lijkt me leuk om eens langs te komen...

Anoniem zei

De hobby en creatief beurs! jeeujj!! altijd gezellig rondwandelen langs de verschillende standjes samen met men hobbyvriendinnetje nathalie! daar zijn we wel een hele dag zoet! het zou superfijn zijn als ik een toegangsticketje zou winnen ! dan zou deze beurs voor mij al helemaal niet meer stuk kunnen ! Groetjes Gina

Unknown zei

Ik heb vrij gekregen op het werk om te kunnen komen dus is een vrijkaartje zeker welgekomen :) dan kan ik wat meer geld spenderen voor het shoppen :)

Lotte zei

Hey Vicky,

tof zou ik zo zeggen.ik was al van plan om naar Kortrijk te gaan, maar als dat nu nog gratis zou kunnen, is dat super en kan ik die extra 9 euro bij jou besteden :-)

groeten Lotte