donderdag, februari 14, 2013

Prototype van de Swingkaart (Anno 2001)

Ik ben bezig met het voorbereiden van de maandelijkse kaartjesworkshop van komende woensdag.  En toen kwam ik plots tot de constatatie dat ik jaren geleden al héél véél van deze kaartjes heb gemaakt!!!
Ik herinner me nog dat we op één of andere huwelijksbeurs een reclameblaadje kregen in die vorm, en Wim vond dat zo mooi, dat hij graag wou dat we onze bedankingskaarten ook zo maakten.
Tja, ik knutselde wel al, maar da's natuurlijk iets anders om op grote schaal te maken, en dan nog op het formaat om een foto op te kunnen kleven.  Ik had toen alles zelf gemaakt: uitnodigingen, bedankingskaarten, menukaarten, ... Allemaal op hetzelfde blauwe papier, met zwaantjes in reliëfpasta en een metalen embossingmal die je na elke 2 kaartjes moest uitwassen.  Ik kan je verzekeren, ik ben er heel wat uren zoet mee geweest, en ik kon op den duur die zwanen ook niet meer zien.
Maar het resultaat mocht er best zijn, want we konden 's avonds de kaartjes al meegeven met de genodigden!!!
Dus op deze Valentijn, wil ik zo'n 11,5 jaar na datum onze swingkaartbedankingskaart even met jullie delen! Later vandaag volgt dan het projectje dat we volgende week gaan maken!!!



Geen opmerkingen: