woensdag, januari 23, 2008

Even een update van Frodo

Je hebt van mijn kant niet te veel gehoord de laatste tijd, maar vorige week had ik buikgriep en nu ben ik ook weer serieus verkouden... Maar ja, het leven gaat gewoon door natuurlijk.
Frodo is ondertussen al verhuisd van de bureau naar de living, het is gewoon veel handiger om hem beneden te hebben voor het voeren en kuisen natuurlijk. En ik moet zeggen, hij is ontzettend lief, en zeker mensen gewoon. Want hij mag nog zo mooi liggen (en dat kan hij hoor, zo omver vallen en dan zijn mooie witte buik tonen), als er iemand voorbij komt, springt hij recht en staat met zijn pootjes tegen het hokje om aandacht te vragen. Wel heeft hij ook al een paar keer in mijn vinger gebeten, maar niet erg hoor, gewoon om te spelen denk ik. En de eerste dag of zo dat hij beneden was, stond hij op de tafel, en was zo aan het kijken wat ik aan het scrappen was... En hij is ook al flink bijgekomen hoor sinds zijn komst hier, maar dat kan ook moeilijk anders. Konijnen die bij ons niet verdikken? Kan niet! Hij ziet er nu een stuk beter uit, en ben ik niet meer zo bang om hem op te pakken, want de eerste dag was hij echt vel over been, en de zondag was hij duidelijk al aangekomen. Maar hij heeft dan ook de hele dag zitten knabbelen!
En ik ben ook blij dat hij ondertussen een nieuwe thuis gevonden heeft, waar hij binnen een 2-tal weekjes naar toe kan. Nicole had gereageerd dat ze wel kandidaat was, maar aangezien ze dus in de verhuis zit, blijft hij hier nog eventjes. Niet dat ik hem zomaar met eender wie zou meegeven hoor, maar ik ken Nicole, ze komt wel vaker een workshop volgen, en zo kan ik ook wel nog op de hoogte blijven van hoe het met hem gesteld is!
Hij heeft ook al twee keer buiten in de konijnenrennen gespeeld, en heeft kennis gemaakt met Speedy, maar het was zeker geen liefde op het eerste gezicht... Maar ja, twee mannetjes, dat is om ruzie vragen natuurlijk.
En nu nog een paar leuke fotootjes van hem:




Zeker op de foto's van buiten kun je meer zijn echte kleur zien, en vooral de laatste foto is mijn favoriet, maar zo fotografeer ik de konijntjes ook graag: lekker karakteristiek kopje!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

joepieeeeeeeeeeee!!!!wat ziet dat een lieverd uit!!ik ben content dat ik pleegma mag zijn!!!het is niet zo lang meer!!mag ik die foto's van u gebruiken om er iets mee te maken??kan er misschien een nijnetand bijkleven(jij vertelde dat hij u al beet?!)een scrapbooker kan werkelijk alles gebruiken he!?niekolken

pruts zei

zooooo lief !!!
Stefaan was ook al verkocht zenne.
t'is een schatje