woensdag, januari 23, 2008

Bijeenkomst Art Noevoo

Zaterdagavond was het weer croptijd met m'n vriendinnen van Art Noevoo. Bij momenten was het weer super hilarisch, en ja, veel heb ik ook niet gedaan hoor die avond. (Hihi, zoals de meesten trouwens denk ik). Maar het is altijd reuze gezellig, en soms héél luidruchtig! Ik heb gewoon wat foto's op mijn layouts van de layoutworkshop van dinsdag opgekleefd, Els en Caroline hebben ATC'tjes uitgewisseld, waarna Caroline aan de slag ging om papier op ATC formaat te snijden en Els verder werkte aan een miniboekje, Veerle was bezig met uitnodigingen verder af te werken, Martine maakte een layout met onze foto's van SAG en Vanessa ging met de komende schets aan de slag.
Tussen het lachen, scrappen en winkelen door, ben ik er toch in geslaagd een paar fotookes te nemen:



Zaterdag wordt het hier weer druk, want dan is er de allereerste bijeenkomst van mijn eigen scrapbookdesignteam! Ik kijk er al naar uit, en jullie zullen zeker foto's van deze namiddag en avond mogen verwachten!

5 opmerkingen:

pruts zei

Ai ik sta er weer fris op. :-)

Essie zei

Dat ziet er gezellig uit! Altijd leuk om te lezen dat scrappen zo veel meer is dat alleen met lijm, schaar en papier in de weer te zijn.
Liefs, es

Chantal van de Kant zei

Ziet er heel gezellig uit bij jullie.
En wouw een eigen designteam. Cool zeg.

Groetjes
Chantal

Birgit zei

Dat ziet er gezellig uit! Veel plezier met je DT!!

Caroline van Scrap2be zei

Elaba, je mocht mij niet trekken en ik sta d'r precies 'k weet niet hoeveel op, zelfs apart, lol!