woensdag, juli 04, 2007

My lucky day?

Amai, het kan hier weer niet op hoor bij mij!
Toen ik vanmorgen de post uit de brievenbus haalde, vond ik een leuke rak gekregen van Lilian , en het is helemaal in mijn tinten! Ja, voor wie het nog altijd niet zou weten, groen is mijn lievelingskleur!!! Nogmaals bedankt hoor Lilian, ik probeer er snel wat moois mee te maken!!!


Vooral de manier waarop ik uitgekozen ben is heel leuk, tja, als dierenliefhebber heb je altijd een streepje voor bij dieren zeker? Kijk hier even!
Je moest in het commentaar schrijven wat scrapbooking voor jou betekent, en dit was mijn antwoord:
Scrapbooken betekent voor mij een wereld vol contacten, en een manier om mijn foto's op een mooie wijze te tonen aan andere mensen. Het is zo'n deel van mijn leven geworden dat ik niet mee zonder kan. En bovendien is het ook een manier om mijn reizen nog een keer te herbeleven tijdens het scrappen, maar zeker ook bij het bekijken van de albums. En voor de rest probeer ik alle kleine dingen des levens ook voor de eeuwigheid vast te leggen...Veel plezier op vakantie!!!Groetjes,Vicky

Maar dat is niet alles! Ik kreeg daarnet ook een mail uit Brussel. De laatste tijd probeer ik af en toe eens mee te doen aan een wedstrijd, je weet tenslotte maar nooit! Ik ben in feite aangestoken door mijn nicht Cindy, die al vanalles en nog wat bij elkaar verdiend heeft. Bij mij is het beperkt gebleven tot een paar kleinigheden, lang geleden... De vorige prijs dateert geloof ik van de release van Bambi 2, en ik wou toen een pluchen Stamper winnen. Het was een grote Bambi geworden, maar dat is ook fijn natuurlijk. En op het vorige familiefeestje waren we zo een beetje aan het praten over winnen, en onlangs mailde ze me van:"Lachen jullie maar met mij, ik heb een dagje Disneyland Parijs gewonnen..." Tja, wie niet waagt niet wint natuurlijk, dus probeer ik ook hier en daar een wedstrijdje mee te pikken. En ik heb GEWONNEN!!! Een avondje circus in Brussel en een overnachting in een tweesterrenhotel op de Grote Markt!!! Het concept voor het circus ziet er leuk uit, helemaal geen gewoon circus. Een ticketje kost 16€, dus voor twee personen tikt dat al aardig aan. En nadien worden we in het hotel Saint-Michel op de Grote Markt verwacht voor de overnachting. En naargelang de plaats van de kamer vooraan (dus met zicht op de markt) of achteraan variëren de prijzen tussen 80 en 144€... Dus als je alles samentelt toch een aardige prijs!!! Enige nadeel is dat Wim 's anderendaags moet werken, en dat we dus héél vroeg zullen moeten opstaan... Nu, ik vermoed dat uit Brussel rijden makkelijker is dan naar Brussel toe rijden, dus het moet wel lukken!!! Maar ik kijk al ontzettend uit naar dit "snipperavondje", en hopelijk ook mooie foto's. En Wim zal er wel van genieten, want op zondagavond loopt hij de marathon, en ik erbij met de fiets... Dus een beetje ontspanning is wel mooi meegenomen!!!

3 opmerkingen:

Vanessa zei

cool!!!!

Anoniem zei

Amai, dik profiteren zou ik zo zeggen :-)

Familie Kubben zei

WOW wat cool Vicky, heel erg gefeliciteerd en geniet van je prijzen!! this must be your lucky day :))