maandag, december 31, 2012

Nieuwe Magnolia Ink binnen

De allernieuwste Magnolia Ink is hier vandaag gearriveerd en staat ondertussen ook al in de shop.  Deze is vanaf morgen te bestellen.  Deze keer is het tijdschrift uitgebracht in krantvorm, en je krijgt er ook nog een cadeautje (plaksteentjes) bij, en dat voor 10€.
Helaas wil ik bij deze ook meedelen dat dit het laatste exemplaar zal zijn van Magnolia Ink dat ik zal indoen. Ik had een abonnement genomen bij Magnolia, en de tijdschriften komen hier dan automatisch toe.  Helaas is het zo dat ze altijd per 10 moeten afgenomen worden, en de verzendkosten zijn bijna even hoog als de aankoop van de tijdschriften.  Bovendien blijf ik helaas elke keer met een aantal overkochte tijdschriften zitten.  
Tenzij ik dus voldoende aanvragen krijg van mensen die een soort van abonnement willen nemen op het tijdschrift en ik er dus zeker van ben dat ik niet met een hoop overschot blijf zitten.  Mocht je interesse hebben om alsnog dit tijdschrift 6x per jaar te reserveren, mag je me steeds contacteren op creanijn @ gmail.com  Bij voldoende aanmeldingen kan ik kijken of het toch nog de moeite loont om deze in het assortiment op te nemen.
Hetzelfde verhaal geldt in feite voor de stempels.  Omdat het blijkbaar de policy is van Magnolia om elk jaar 6 collecties uit te brengen met een heleboel stempels (die per 6 afgenomen moeten worden door de winkels), is het niet zeker of er in de toekomst ook nog nieuwe Magnolia-stempels in de Creanijn Shop zullen komen.
Voor kleine hobbywinkels zoals ik is het onmogelijk om alles in te doen, omdat er ook behoorlijk wat kapitaal in kruipt, zeker als niet alles verkocht geraakt. Hopelijk begrijpen jullie deze beslissing.

1 opmerking:

Veerle zei

je kan niet alles hebben hé! En wie ze ECHT wil ,kan er altijd wel ergens aan geraken!