woensdag, februari 23, 2011

Weer in de scrapmood!

Na een lange stille periode heb ik eindelijk mijn scrapmojo teruggevonden! Gisteren ben ik aan de slag gegaan tijdens de crop, en ben weer aardig op dreef!
Deze layout lag al ruim een maand half afgewerkt op mijn tafel, en dan eergisteren de journaling gedaan en vandaag nog de meeuwen uitgesneden met de Slice. Ik wist dat ik nog ergens iets had met meeuwen, maar ik wist niet meer direct waar. En omdat mijn cropper gisteren met de Slice aan de slag was gegaan (toevallig ook met foto's van vuurtorens), kwamen deze meeuwen boven water! De toren en de titel zijn met de Cricut gesneden. Al deze machines staan ook tot de beschikking van de scrappers tijdens cropavonden trouwens.
Ik had gehoopt om Argentinië en Chili achter de kiezen te hebben eind vorig jaar, maar daar ben ik niet in geslaagd, maar het wordt dus hoog tijd dat ik er een beetje aan doordoe zodat ik met nieuwe landen kan beginnen!!! Deze layout is gemaakt met foto's van ontzettend schattige pinguïns die we op een eiland konden bezoeken en we konden er verbazingwekkend dichtbij. De foto's van de rechterkant zijn gemat op hetzelfde stuk, zodat ik erachter nog het foldertje van het eiland kon steken.
Onder de foto van ons samen op het eiland zit nog een foto met een overzichtje hoe veel pinguïns er wel te zien waren (en het was dan nog laagseizoen!) en uiteraard ook nog mijn journaling! Deze layout had ik in feite snel af, want ik was voor de gelegenheid nog een keer in mijn doos gedoken met "naakte" layouts van de layoutworkshops en op die manier moest ik enkel nog mijn foto's matten en voor de afwerking zorgen.
En dit is nog een layoutje van gisteren. Na Argentinië zijn we naar Paaseiland gegaan, en dit is in feite het laatste blad van het album dan! Ook weer een snelle layout, gemaakt van 3 stroken restjes, fotootjes matten en de titel erop. Ik denk dat ik nog het langst van allemaal gedacht heb op de titel... Sunset of sunrise kon niet, want de foto linksboven is bij zonsopgang, en de 3 andere van de zonsondergang aan de andere kant van het eiland.
En nu hou ik er mee op, want ik ga nog een beetje scrappen!!!

2 opmerkingen:

Scrapsels zei

heel mooie layouts Vicky

het rood in de eerste layout is prachtig, niet typisch een kleurtje die ik in je layouts zie, maar wel heel goed geslaagd!

De 2de layout vind ik ook heel mooi. Ondanks de vele foto's brengt het matten toch rust in de layout!

En de derde layout, prachtige foto's, vooral die van de zonsopgang!

Blij dat je terug in scrapmood bent!

Esti zei

I love it when I get my Mojo back! Yours is definitely back - stunning LO's:)