zondag, februari 20, 2011

Setje babykaartjes

Tja, ik kom voorlopig precies niet echt toe aan scrappen... Maar ik ga er dringend weer moeten invliegen, want anders stapelen de foto's zich maar op natuurlijk.
Vorige week tijdens het lopen van Wim (42km in de Ardennen, dus ik ben voor een paar uurtjes zoet) weer heel wat stempelafdrukjes ingekleurd, en vorige week had ik zin om weer wat kaartjes ermee te maken. Deze keer heb ik al oudere stempels gebruikt van Eline Pellinckhof. Ze is en blijft mijn favoriete tekenares, en de stempeltjes zijn altijd leuk om mee aan de slag te gaan.
Ik had woensdag namelijk een schitterende nieuwe mal van Marianne Design binnen gekregen (niet verkrijgbaar in de shop, wel op aanvraag bij de groothandel te bestellen) die tegelijk embost én snijdt. Echt een prachtig resultaat in een mum van tijd met de Cuttlebug.
Ik heb nog massa's kleine stukjes papier liggen, waaronder dit witte glanzend papier die ik voor het maken van de achtergrond heb gebruikt. En dan heb ik vandaag het kaartje verder afgewerkt met 2 geponste cirkels met een wens erop gestempeld. Heel eenvoudig, maar toch zo stijlvol dankzij de achtergrond.

Benieuwd wat jullie ervan vinden!

Het zou ontzettend leuk zijn mochten jullie ook een beetje actief deelnemen aan het Creanijn-gebeuren, door een keertje te reageren!

4 opmerkingen:

ScrapsEls zei

Ik vind de kaartjes super geslaagd! Echt wel een heel leuke mal die het kaartje heel stijlvol en speciaal maakt.

severine zei

heel mooie kaartjes hoor!!
en inderdaad vooral door de achtergrond ook speciaal!

Veerle zei

lijkt me super handig om dit met de CB te doen ! zijn er nog andere mallen die dit ook doen (andere motiefkes bedoel ik) ? Kan je anders eens de link doorsturen waar die te vinden zijn....?

Veerle zei

ze zijn super handig, nog even verder experimenteren en dan toon ik het resulaat wel op mijn blog