woensdag, februari 09, 2011

Een lading kaartjes

Vorige week had ik eens zin om wat anders te doen dan scrappen, dus ging ik maar aan de slag om wat kaartjes in elkaar te steken.
Op één avond tijd heb ik er een 10-tal gemaakt, en dit zijn alvast de eerste 7 die helemaal af zijn, bij de anderen moet er nog een tekstje bij.

Voor de gelegenheid heb ik ook de cuttlebug uitgehaald voor één kaartje (het konijntje linkonder) en ben er verdomd lang aan bezig geweest! En verder weer wat restjes verwerkt uiteraard. De meeste stempelafdrukjes zijn ingekleurd met stiften, behalve het engeltje onderaan. Ik heb een hele map vol stempelafdrukjes die ingekleurd zijn en zo gaat het eenmaal een stuk sneller als dat je per kaartje moet gaan inkleuren. Ik kleur meestal als Wim gaan lopen is in de Ardennen, meestal ga ik mee om foto's te maken, maar meestal neem ik ook mijn stempelafdrukjes en stiften mee, en zo ga ik dan in de auto aan de slag.

Benieuwd wat jullie ervan vinden!!!

Trouwens, ik ga weer net als vroeger mijn kaartjes verkopen voor een goed doel. Deze keer zal het zijn voor de financiële adoptie van arme kinderen in India, het project die mijn schoonma ook voor een stuk coördineert. Dus mochten er mensen (collega's, vrienden ...) zijn die deze kaartjes willen kopen, je moet maar een seintje geven!!!

1 opmerking:

Jenny zei

Vicky, weeral mooie kaartjes, hoe doe je het toch telkens weer? Ben jaloers op het resultaat!