dinsdag, juni 09, 2009

Stoer kaartje

Afgelopen zaterdag moest Wim naar een communiefeest, ik kon helaas niet mee omdat ik moest werken... Maar er moest nog een kaartje gemaakt worden, en aangezien ik daar nu niet echt een voorraad van heb, moest er gauw nog eentje in elkaar geknutseld worden. Dit is het geworden:
Tja, mijn smaak is er de laatste 7 maand niet op veranderd, het kaartje is bijna allemaal Basic Grey! De dino-stempels zijn ook van Basic Grey (behalve dan gefeliciteerd), die zijn nieuw, maar moest ik perse hebben, want in Bolivië hebben we een muur bezocht met allemaal dinosaurusvoetstappen, vandaar!
Enne, mijn eerste lading foto's heb ik gisterenavond besteld, nu maar hopen dat ze hier snel arriveren, want mijn handen jeuken al om er weer mee aan de slag te gaan!!!
Eenmaal het zover is, zien jullie de layouts hier wel weer verschijnen. By the way, het is ook de bedoeling dat ik weer zo'n challenge van 100 layouts met het materiaal dat ik in huis heb (komen wel nog wat travel-dingen binnen, maar dat zien we dan even door de vingers zekers???)

Geen opmerkingen: