vrijdag, juni 05, 2009

Al een eerste lading nieuwe "oude" layoutjes

Tja, voor we aan de grote hoop foto's beginnen, moeten eerst de andere albums volledig afgewerkt zijn. Dus was het vandaag verzamelen geblazen van layouts van de laatste albums waar ik voor de reis mee bezig was: Virgen en Rusland.
Bij nader inzien bleek ik er een aantal nog niet getoond te hebben. Dus bij deze maken we dat goed, een eerste reeks van layouts :
Foto's van toen ik nog niet te veel aan het afzien was op de berg :-)
Heb er het stempeltje van ter plaatse aan toegevoegd, alsook zo'n schildje dat je normaal gezien op je wandelstok kan timmeren. Maar bij ons ging dat niet, hebben metalen stokken... Dan maar voor het scrapbooken gehouden natuurlijk.

Het bewijs dat ik toch een berg(je) kan bedwingen, en GPS is getuige van mijn prestatie: boven de 3000m! Ook hier weer zo'n schildje gekocht, en de journaling op mijn favoriete stempels van Autumn Leaves.

Wim is dan met de rest van de groep 's anderendaags 's morgens vertrokken in de kou, maar omwille van een onweer terug moeten keren zonder de top bereikt te hebben. De linkerpagina toont de voorbereidingen, en onder de grote foto zitten nog 4 andere foto's verborgen. En ook weer een toepasselijk schildje van ter plaatse.


Het terugkeren naar beneden verliep ook in de sneeuw, wel leuk in augustus...


Vanavond ga ik dan eindelijk weer eens aan de slag, mijn handen jeuken al! Alleen nog geen foto's van de wereldreis, heb wel nog een layout gevonden om af te werken en met restjes kun je ook veel! Maar misschien komen we helemaal niet toe aan scrappen hoor, met al die verhalen van de reis!

1 opmerking:

daphné zei

oh, maar ik kom héééééééééélemaal niet voor je verhalen hoor, ik kom om te scrappen, wat dacht je dan ;-)

tot straks