maandag, juni 23, 2008

School's out for SUMMER (...of toch bijna...)

Joepie, donderdagavond heb ik mijn laatste examen van dit schooljaar verbeterd! Ik was vroeger klaar dan gepland, dus dat was dubbel zo leuk natuurlijk. Ook bij de laatste les heb ik even een vreugdesprongetje gemaakt, want voor mij zit het er voor een tijdje op. En nu maar hopen dat ik het tegen na de reis niet verleerd ben...
Van een 4-tal klassen heb ik een leuk kaartje gekregen met de namen van de klasgenoten, en van mijn lievelingsklas (waar ik ook co-titularis was) een fles witte Zuid-Afrikaanse wijn. Amai, dat was ook de eerste keer dat ik die eer te beurt viel, maar het was een zeer fijne verrassing alvast!
Maar sommige klassen verlaten de laatste keer je les zonder ook maar een woordje van dank. Tja, dat zal wel de generatie van vandaag zijn zeker?


Op het einde van het examen zet ik steeds een vakantiewens (stiekem in de hoop van ook iets liefs terug te krijgen natuurlijk...) en deze berichtjes kreeg ik (onder andere) terug!

Vanmorgen was het klassenraad, en ook morgen heel de dag (nu ja van 8u30 tot ongeveer 10u30, en dan weer in de namiddag...) maar dan is het zo goed als gedaan. Enkel nog vrijdag voor de viering, rapportuitdeling en oudercontact. Dan volgt nog het traditioneel afscheidsetentje en dan is het VAKANTIE! Alleen staat vakantie dit jaar niet synoniem met op reis gaan, maar allé, het wordt hard labeur, en half augustus gaan we de conditie gaan trainen in de bergen! Dat is wel toch een klein beetje vakantie dan...

Geen opmerkingen: