donderdag, februari 07, 2008

Voor de nieuwsgierigen: een sneakje!

Zo, ben druk bezig met de voorbereidingen voor de scrapbookdag.
Nu, ik ben meestal iemand van het laatste moment, dus ik ben nog druk bezig met voorbeeldjes te maken.
De twee eerste zijn al af, namelijk de opbergdoos en het albumpje met paperbags.
En ik wil jullie graag al even een voorsmaakje geven van wat we gaan doen:

Opbergdoos voor cardstock/papier, zoals je van Creanijn gewoon bent: opgeruimd staat netjes. En uiteraard mag je het papier om te bekleden zelf kiezen!


En dit is de voorkant van het paperbagalbumpje, waarvoor je een pakket Basic Grey papier mag uitkiezen, en we maken een aantal interactieve pagina's samen.

Ziezo, en nu gaan we weer aan de slag met de andere workshops, en er staan ook nog verbouwingswerken op het programma, om alles klaar te zetten voor dit weekend. Goodiebags zijn al klaar, die had ik al begin deze week gedaan.
Mocht je zin hebben: er is nog plaats op zondag, je moet maar een seintje geven als je ook wil komen!!!

1 opmerking:

daphné zei

Alsof ik nog niet genoeg naar zaterdag uitkijk, ga jij dan nog even me supercurieus maken. Dat wordt weer een heel kort nachtje vrijdag.
Ik denk dat ik even nerveus ben als Speedy ;)
Onze woef heeft vorige week heel mijn scrapbooktas besnuffeld, rook niet genoeg meer naar papier, veel te veel naar konijn.
Hmm, even denken welke taart ik deze week ga bakken, iemand voorstellen?