donderdag, februari 07, 2008

En deze hadden jullie nog tegoed! (Challenge # 68-74)

Eindelijk eens deze pagina's uit mijn "naakte layoutmapje" gehaald en er foto's bijgezocht. en ik moet zeggen, het is eens een andere manier van werken, want uit mezelf zou ik dat papier er nooit bij gekozen hebben. Maar eens de foto's erbij, past het perfect!
Het zijn allemaal foto's van onze excursie zeekajakken, geniet even mee...
Veel hoef ik er niet bij te vertellen denk ik. Ik betrap me er de laatste tijd op dat ik nogal veel handgeschreven journaling doe, en het resultaat valt goed mee! Best dat er hiervoor handige stempels bestaan natuurlijk!!!



Enne, er liggen er nog klaar hoor. Nog een spread van deze excursie, maar daarvoor ben ik nog op zoek naar het juiste materiaal voor een titel, en dan vanmorgen nog 2 layouts afgewerkt waar ik gisteren tijdens de crop half aan begonnen was.
Door de voorbereidingen van de SBD was ik er niet in geslaagd om te denken aan iets wat ik wou doen, dus heb ik maar eens orde op zaken gebracht in mijn Alaska-album, en onze muur weer aangekleed met nieuwe layouts. Ik zal me niet aan mijn schema van 100 layouts voor de hele reis kunnen houden vrees ik... Daar zit ik nu ongeveer al aan, en zit nog maar halfweg de reis. Maar langs de andere kant, het was dan ook een unieke reis, met veel speciale dingen! En dan te weten dat ik al wat foto's heb uitgeselecteerd, en dat er ook nog een aantal afgemaakte foto's niet gescrapt worden!!!
Dus ik zit nu ongeveer op 3/4 van mijn challenge, en ik vermoed dat ik tegen het einde van de maand wel klaar zal zijn... Want nu liggen dus al 6 pagina's klaar, straks maak ik er nog 6 als voorbereiding voor de scrapbookdag, misschien als ik zondag zin heb, doe ik gewoon weer mee, en aanstaande dinsdag is er weer layoutworkshop, en dan maak ik er ook weer 6! Dus als ik even goed tel, komen er dus nog 18 aan in de loop van de week... En dan heb ik er nog maar 8 te gaan... dat zal wel een wereldrecord zijn dan zeker??? 100 layouts in 2 maanden tijd??? En dan te weten dat ik geen SAHM ben, maar wel een fulltime werkende scrapper met een scrapbookwinkel en workshops nog in bijberoep. Nou, mijn poetshulp mag zich spoedig gaan aanmelden hoor, want dat moet ik ook nog steeds zelf doen. Heb nu een andere firma gecontacteerd, en ik vermoed dat ik sneller geholpen zal worden dan bij de eerste... Duimen maar!

4 opmerkingen:

Veerle zei

Haha hier ook geen SAHM vermoed ik, al kom ik niet verder dan Scrappende HuisMoeder... en die A? ;-)

sollie zei

Amaai, jij doet er nogal aan voort. Ik ben bezig aan een mini-albumpje van ons uitstapje naar Brussel.
groetjes Isolde

Caroline van Scrap2be zei

Aha, aan een poetshulp toe? Veel plezier ermee!

Caroline van Scrap2be zei

Nog vergeten te zeggen dat ik de bovenste juist heel erg leuk vind! Erg mooi papier en ook een leuke opbouw (heb je in het bericht erboven ook gebruikt, he!)! Is dat ook een schets? Vind hem erg leuk!
Groetjes,
caroline