zondag, oktober 21, 2007

Me @ 28

Voila, gisteren had ik zin om eens een zelfportret van mezelf te maken, in de grote spiegel van de slaapkamer. Volgende maand word ik 29, maar ik moet toegeven dat ik niet zo zit met het probleem van leeftijd. Een mens moet nu eenmaal ouder worden. Maar ik moet wel toegeven dat dit toch wel een mooie leeftijd is, zo net geen 30, je bent volwassen en je wordt au serieux genomen... Dat zal wel ook weer een leuke worden voor in mijn "Book of me". Niet dat ik daar al aan begonnen ben hoor, maar af en toe eens een layoutje over jezelf is toch tof! Ik heb de techniek van het zelfportret nog niet onder de knie, maar het moest ook snel gaan, want we moesten naar een etentje op school...

4 opmerkingen:

sollie zei

Ik ben er in augustus 28 geworden. Amaai, wat gaat de tijd toch snel.

Anoniem zei

het kan erger!!je kan er ook 45 worden,da's pas een bah-moment!!nicole

pruts zei

ik ben er nnaar het schijnt 32. ik ben altijd blij als ze me jonger schatten. maar echt treuren als ik verjaar doe ik ook niet.

Familie Kubben zei

Leuke foto's, leuk om een keer foto's van jezelf te maken :)