maandag, februari 05, 2007

Update van onze logeetjes

Zondag heb ik het hok van de kleintjes uit de konijnenren moeten nemen, omdat de andere konijnen verschrikkelijk agressief deden tegen Charlie en Finn, maar ook tegen de anderen. Om verdere rampen maar te vermijden, heb ik nu de kooi van de logeetjes op een andere plaats gezet in de garage, en de ren in de oorspronkelijke staat hersteld, dus iedereen is weer tevreden!
Vanmiddag wou ik de konijnen allemaal buiten doen, en gelukkig hebben we nog een kooi in de tuin staan, in het midden van de ren. Daar stak ik de kleintjes in, en de anderen errond. Ik dacht dat het wel minder kwaad kon dan buiten, omdat de geuren zich buiten toch beter verspreiden, maar daar had ik weer een inschattingsfout gemaakt... Sugar begon weer met Hazel en Brownie aan te vallen, en ook in de andere ren begonnen ze boel te maken. Ik wou de kleintjes toch buiten laten spelen, omdat het nog vrij mooi weer was. Maar ja, het grote bruine hok kon ik niet in het gras zetten, omdat ze misschien zouden kunnen graven. Ik heb dan maar het deksel van een ander hok in de tuin gezet met kippedraad onder en vastgezet met pinnen. Ze hadden wel niet zoveel loopruimte, maar ze waren toch tenminste buiten geweest.
En daarnet heb ik hen dan maar nog wat geknuffeld en laten rondlopen in de zetel, uiteraard met fotoshoot! En nu zitten ze weer lekker in hun kooitje te knabbelen en te rusten. Even een aantal mooie kiekjes van Charlie (bleekbruine konijntje) en Finn (donkergrijze konijntje). Van Finn zijn er minder foto's, simpelweg omdat hij minder vaak stil zat dan Charlie, waardoor de foto's altijd wazig waren... Zijn het geen schatjes!









2 opmerkingen:

Vanessa zei

zo'n mooie konijntjes!! ik ben helemaal verliefd!!!!!!!!

sollie zei

'k Zou er direct ook nog enkele in huis nemen, maar jammergenoeg is m'n vriend er wat tegen. We hebben al een konijn en 2 katten en dat is meer dan genoeg volgens hem.