donderdag, februari 22, 2007

En nog meer sneakpeeks!

Ik had beloofd om vandaag nog de layouts online te zetten, maar ik heb het zo verschrikkelijk druk gehad met alle voorbereidingen, en toen ik alles wilde fotograferen bleken de batterijen op te zijn. Dus moesten die eerst opgeladen worden vooraleer ik foto's kon maken van de projecten. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om foto's van Afrika te gebruiken, meer bepaald van op safari in het Serengeti National Park. Een voorsmaakje, want de volledige projecten zie je pas na het weekend!
Layout met kurk

Kiekeboe-layout

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Vicky,
Hoe was de scrapbookdag/dagen?
Bedankt voor je reacties op mijn lay-outs. Ik hou het inderdaad meestal simpel. Hou niet van teveel frutseltjes.. Je vroeg nog welk lettertype de lo had van CONTACT MET HET THUISFRONT. Wel, dat is gewoon de 'Opposite Attracts', maar dan allemaal hoofdletters...
groetjes,
Veerle

Familie Kubben zei

Hallo Vickey Ik ben erg benieuwd naar je LO's van Afrika!! De sneak peeks zien er prachtig uit... veel liefs Judith